Cały czas jedziemy po pustynnych obszarach. Bez miast, bez sieci, za to z ogromną ilością promieni słonecznych, a przede wszystkim kanionów i skał.

Po wyjeździe z Las Vegas przejechaliśmy się Tamą Hoovera, by następnie wkroczyć na drogę ku Wielkiemu Kanionowi. Plan był prosty: zachód słońca nad przepaścią. Niestety spóźniliśmy się o jakieś pół godziny. O tej porze nie było też miejsc na polach namiotowych w parku. Musieliśmy wrócić się 20 mil i zamieszkać z Fredem Flinstonem, tuż obok małego parku tematycznego. Nad rankiem kawa za 5 centów i ponowny wyjazd w stronę północną.

Zobaczenie Kanionu na własne oczy nie może być porównane z nawet najpiękniejszą widokówką. On jest niesamowity. Nawet nie wiem jak to opisać, więc zwyczajnie dodam zdjęcie…

Wieczorem mieliśmy zwiedzać wnętrza Kanionu Antylopy, lecz zamknęli nam drogę. Zamiast tego zobaczyliśmy niesamowite twory w Glenn Canyon. Dzień zakończył się pysznym ogniskiem.

Dziś Monument Valley!

Autorzy:Łukasz

Komentarze

1. MattF1
    2 września, 2013

Ta kawa za 5 centów była dobra? 🙂 Ja właśnie jestem w drodze do Warszawy i jestem pod wielkim wrażeniem. Na początku, jak co wyjazd chciałem jechać PKP, ale remontują tory i jest milion pięćset przesiadek… Postanowiłem pojechać tym PolskiBus.com, bo słyszałem same pozytywne opinie o nim. Chciałem się więc przekonać na własnej skórze jak to jest i nie żałuję… Za bilet zapłaciłem 30zł z tym, że nie ma ulgowych czy normalnych – każdy płaci tyle samo. Dodatkowo, gdybym kupił dzisiaj bilet do Wawy z Cze-chowy na 30 listopada, zapłaciłbym jedynie 10zł. Dodatkowo w całym autokarze jest darmowe Wi-Fi, pod siedzeniami kontakt i catering (jak w Lufhansie). Jestem pod wrażeniem i wiem, że od dziś przesiadam się z PKP na autobusy (aha! No i tak nie śmierdzi jak w PKP) 🙂
    Tobie życzymy wszyscy miłej podróży, bo (nie chcę Cię martwić), ale już niedługo będziecie mogli zaśpiewać „I’m coming home…”.
    Pozdrów Martę, Rolanda i tego drugiego 🙂

2. lukaszsidek

Krzysia

3. B.M.

Łukasz, dzięki za te zdjęcia!!! Wierze ,ze spelnie kiedys swoje marzenie i tez TO zobacze . Pozdrawiam .

4. M.M.
    2 września, 2013

Witajcie , zdjęcia naprawdę rewelacyjne , wiec Wasze wrażenia na pewno tez niesamowite , podróż samochodem przez te pustkowia to jak w – amerykańskim – filmie , operator przełączył Was na inną sieć – choć sieci i tak często nie macie wiec nie wiem kiedy pogadamy . Bawcie się dobrze. Pozdrowienia dla Wszystkich ….

5. D.K.
    3 września, 2013

Cześć podróżnicy! Czytam wszystkie wpisy i oglądam zdjęcia ale rzadko piszę bo musiałabym ciągle pisać och! ach! wow!itp.Oglądacie niesamowite rzeczy i naprawdę Wam zazdroszczę.Wczoraj dostałam kartkę-bardzo Wam dziękuję.Bawcie się dobrze i „zaliczajcie” kolejne miejsca z Waszej listy.Pozdrowienia dla całej Wielkiej Czwórki!